Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Marketing Investment Group SA zdecydował się na zakup rozwiązania Oracle w celu ujednolicenia procesów i zwiększenia produktywności.

Polskie przedsiębiorstwo handlu detalicznego, jeden z największych polskich detalistów firma Marketing Investment Group SA, zdecydował się na zakup rozwiązania Oracle – Oracle Planning w celu ujednolicenia procesów i zwiększenia produktywności. Firma Oracle poinformowała, że przedsiębiorstwo Marketing Investment Group SA (MIG) zdecydowało się na zakup rozwiązania Oracle Retail Merchandise Financial Planning. MIG dostarcza obecnie klientom produkty znanych marek w ponad 300 sklepach tradycyjnych i 5 internetowych, za pośrednictwem własnej sieci detalicznej.

 

MIG efektywnie zarządza coraz większą siecią, która obejmuje ponad 100 salonów Sizeer, 150 sklepów 50 style oraz salony takich marek jak Timberland, Symbiosis, Umbro i up8. Firma dynamicznie się rozwija poprzez ekspansję i otwieranie nowych sklepów na nowych rynkach, ale wciąż używa niespójnych, ręcznie obsługiwanych arkuszy kalkulacyjnych. Potrzebuje więc zintegrowanego systemu planowania, który pozwoli jej ujednolicić procesy i obsługę klientów. Dzięki rozwiązaniu Oracle Retail, Marketing Investment Group będzie mógł działać według spójnego, iteracyjnego planu, z jednym źródłem danych dla całego przedsiębiorstwa.

 

„Aby kontynuować wzrost potrzebowaliśmy rozwiązania, które umożliwia bardziej szczegółowe planowanie zakupów, przyspieszenie procesu zakupu i oparcie go na większej ilości danych, jak również zmniejszenie poziomu zapasów w trakcie przyjmowania nowych kolekcji” ― powiedział Krzysztof Nitsch, dyrektor ds. operacyjnych i członek zarządu firmy Marketing Investment Group. „Gdy wdrożymy rozwiązanie Oracle Retail, nasi handlowcy i planiści zyskają narzędzie, które dzięki dobrej widoczności poziomu zapasów pozwoli im efektywniej zarządzać magazynem z uwzględnieniem zmian sezonowych”.

 

„Firma Marketing Investment Group cały czas się rozwija, a zapasy w coraz większym stopniu decydują o jej sukcesach i osiąganych marżach” ― powiedział Ray Carlin, wiceprezes Oracle i dyrektor generalny Oracle Retail. „Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy świętować sukcesy wspólnie z firmami Marketing Investment Group i Pronos”.

 

Oracle Retail nawiązał współpracę z firmą partnerską Pronos, aby wdrożyć system zlokalizowany, lecz z wykorzystaniem globalnych doświadczeń. Pronos wnosi w ten projekt unikatowe kompetencje w zakresie planowania w sektorze odzieżowym, w szczególności uproszczony i przyspieszony model dostaw.

 

„Nawiązaliśmy współpracę z Marketing Investment Group, aby wdrożyć rozwiązanie, które umożliwi całej firmie pracę w sposób spójny i ustrukturyzowany. Oracle Retail ułatwi zarządzanie bieżącymi celami poprzez prewencyjne monitorowanie wyników działalności, co pozwoli zwiększyć widoczność, a tym samym produktywność” ― powiedział Paweł Kowalewski, wiceprezes firmy Pronos. 

 

Oracle udostępnia detalistom kompleksowy, otwarty i zintegrowany pakiet aplikacji biznesowych, usług chmurowych i sprzętu, które zostały przystosowane do współdziałania w sposób optymalizujący działalność handlową. Najlepsi detaliści z sektora odzieżowego, spożywczego i produktów wyspecjalizowanych używają rozwiązań Oracle, aby z wyprzedzeniem dostosowywać się do zmian na rynku, upraszczać operacje oraz inspirować do interakcji z marką.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE